Väst=demokratins och frihetens förkämpar – NOT!

Tänkte skriva lite om historien som de härskande psykopaterna inte vill att vi ska veta eller kunna något om. För vissa kan nog det mesta te sig skrämmande, så håll hårt i snuttefilten – och detta är bara toppen på isberget på psykopathistorien som de inte vill att vi ska se.

Tja man kan börja lite varstans, så varför inte börja med att Prescott Bush (far och farfar till de två presidenterna) finansierade Hitler och Presott Bush företags tillgångar blev konfiskerade under ”Trading with the Enemy Act” 1942.
http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

Finns massa fula historier kring finansieringen av Hitler. Bröderna Dulles (varav den ena bl.a bildade BIS och den andra grundade CIA) t.ex var med och finansierade Hitler.

Bröderna Max och Paul  Warburg är intressanta också. Paul flyttade till USA där han grundade och höll i Federal Reserve.Max stannade i Tyskland och var chef för underrättelsetjänsten under första världskriget. I Versaille möttes båda på var sin sida om förhandlingsbordet – Max på Tysklands och Pauls på USA:s. Max blev sedan chef för IG-Farben, företaget som byggde upp Tysklands krigsmakt igen – Paul blev, sedan han slutat som chef på FED, chef för den amerikanska delen av IG-Farben.

Rockefeller byggde rasinstitut bl.a ”Kaiser Wilhelm Institute for Psychiatry” 1932 vars vidriga människosyn föregick Hitler. Verschuer  och hans assistent Mengele jobbade på  ”Kaiser Wilhelm Institute for Psychiatry”under Nazitiden. Efter andra världskriget flyttade Verschuer  till USA och blev medlem i ”American Eugenics Society”, en del av Rockefeller det med.

http://www.tetrahedron.org/articles/new_world_order/UN_Rockefeller_Genocide.html

Uppsalas ”Statens institut för rasbiologi” var faktiskt först i världen och grundades med bl.a Brantings gillande – makarna Myrdal var förresten inte långt efter Hitler i rasism – finns mycket vidrigt i den historien som suddas ut.
http://www.eaec.org/svenska/Johansen/rasbiologin.htm.
En sosse nominerade t.o.m Hitler till Nobels fredspris 1939.

Avslutar med en väldigt intressant artikel om hur storfinansen och storföretagandet tjänade stora pengar på båda sidor likfloden under Andra världskriget.
Profits über Alles! American Corporations and Hitler

Man förstår att makten i väst måste sudda av helvete i historien för att indoktrinera dess befolkning att de står  för demokrati, jämlikhet och allt annat skitsnack.För historien är, som sagt, minst sagt skitig! Så tro inte ett skit av vad ni läser i tidningar rörande demokrati,  krig och ekonomi. Det är med största sannolikhet lögner det med. Tänk själva – även om ni blir hånade och kallade ”konspirationsteoretiker”.

svd1 dn1 ab12 ex1 ekot

6 thoughts on “Väst=demokratins och frihetens förkämpar – NOT!

  1. Visst, alla var i princip galna tvärrasister. Churchill var t.ex nästan lika rabiat galen rasist som Hitler.

    Sen måste du givetvis skala av nästa lager också för att komma närmre sanningen. Låt oss kolla upp de de använder som källor och undersöka varför de skriver som de skriver och vad de medvetet utelämnar.
    Artikeln om Rockefeller och rasinstituten var skriven av Anton Chaitkin. Vem är han då? Jo, kollar man wiki är han:
    ”Chaitkin’s father was Jacob Chaitkin, who was the legal counsel and strategist for the boycott against Nazi Germany carried on by the American Jewish Congress in the 1930s”
    Vad handlade det om? Jo, att Judarna deklarerade krig mot Tyskland 1933 för att Tyskland övergav det skuldbaserade ockersystem som du så bra beskriver:
    http://www.gilad.co.uk/writings/judea-declares-war-on-obama-by-gilad-atzmon.html
    (Gilad Atzmon är vad han själv betecknar som fd jude, då han tar avstånd från sionismens rasism och den etniska rensning de genomför i Palestina)

    Varför tror du Chaitkin missade det? Han kan ju knappast ha varit omedveten om det när det var hans farsa som organiserade det deklarerade kriget mot Tyskland. Likaså smyger Chaitkin’ sig förbi Warburgs roll i det hela (Warburgs var ju också judar). Du tror inte att hans redogörelse saknar vissa delar även om den i mycket är bra och sann? Frågan blir då – varför suddar han och varför utelämnar han vissa saker.
    Varför tror du han missade sionisternas samarbete med nazisterna där båtar med hakkorset på ena sida skrovet på båten och davidsstjärnan på ndra sidan fraktade skrämda judar till Palestina (sionisterna hade svårt att få judar att vilja flytta till Palestina).

    Artikelförfattaren till din nästa artikel, som också innehöll en hel del vettigt, ”Profits über Alles! American Corporations and Hitler” kommer från den judisk-belgiska släkten Pauwels. Han refererar till en bok skriven om IBM av Edwin Black om IBM. Edwin Black är också judisk. Så samma sak här? Varför framställer Pauwels bara judarnas lidande i artikeln (och visst de fick lida oerhört under andra världskriget men så fick även Ryssar, Polacker etc) Pauwels tar upp Blacks bok om att nazisterna använde IBM:s räknemaskiner. Frågan kanske då kan vara – varför redogör Black och Pauwels då inte för hur otroligt dåliga dessa räknemaskiner var? Jag menar den officiella statistiken för hur många som dog i Auschwitz har reviderats ned från 4 miljoner till 1 1/2 miljon (det är den siffran som står på tavlan vid Auschwitz nu).
    Sedan kan man givetvis gå djupare ned i träsket men då kommer du censurera mig så jag lämnar det väl där.

    Man kanske bara kan fråga sig varför just judiska historiker har tolkningsföreträde och vilken trovärdighet dessa har i skuggan av Kol Nidrej.
    .

  2. Bra Lincoln!!
    Det som felaktigt kallas ”den alternativa historian” måste belysas, eftersom den oftast är betydligt mer sann än ”den officiella historian” som man matar vår barn med från späd ålder..
    Personligen anser jag det vara varje förälders plikt att ha koll på vad skolan lär ut och vad de inte lär ut.
    Skolan är gjutformen för den lydiga skuldslaven, den duktiga medborgaren. Min personliga övertygelse är den att skolan inte främst är för att lära ut bra och användbar kunskap, utan det handlar om att just forma barnen enligt Mall 1A från början.
    Självklart lär de barnen saker som är bra och väldigt användbara också, såsom matematik, språk, läsa och skriva. Men när det handlar om tunga saker som historia, religion, samhällskunskap mm så är det tillrättalagd och kontrollerad propaganda.
    Detta gäller inte enbart hur pengar trollas fram från ingenting, utan så mycket annat som bland annat det du belyser.
    Vilka är det som skriver historian? Vinnaren eller förloraren?
    Oavsett vad de flesta tror, så vinner inte de goda alltid.

    Skolan handlar dessutom inte om att ”lära ut” så som jag definierar saken. En mer korrekt benämning är att man ”kopierar in” det man felaktigt kallar kunskap in i våra barn.
    Exemplen är tragiskt många av hur indoktrinerade barnen blir, närmast hjärntvättade..
    Lärarna är ofta knappt medvetna om detta, eftersom de gått i denna kopieringsinstitution själva under så lång tid och uppfattar det som det normala. Lärarna ska gå efter olika lärarplaner, handledningar mm för att kunna säkerställa att eleverna lär sig det de anses ska kunna under de olika stadierna.
    Dessa styrdokument i sin tur är reglerade så att man med stor säkerhet kan säga att alla elever (som befinner sig i mittfåran iaf = det stora flertalet) har kunskaper som är godkända.
    Där är sedan cirkeln på väg att formas, cirkeln som befäster att man med enkla medel kan kontrollera den stora massan..
    Detta fortsätter sedan där media är läroböckerna och politiker lärare, väldigt förenklat.
    Ett av mina barn, en 14-årig grabb, har mer än en gång tillrättavisat lärare för att de farit med osanning och/eller inte berättat hela storyn. Svaret han får? ”Du ska inte tro på allt du läser på internet….”

    Har du barn i mellanstadiet och uppåt, kolla igenom de böcker de får att läsa och kopiera in sin kunskap från.
    Varning utfärdas, för det är risk för att du blir bedrövad och ilsken av vad som saknas, vad som döljs och vad man ljuger om..

  3. ”hakkorset” nisse försök kom över information om något som heter veds (inte sånt vi använder till brasa utan en från början icke religös vetenskap långt innan Masterkong och boken om läran.
    Detta förtrycks starkt av stormakter och till och med suddar ut historian. Det finns land och ett till som har samma språk fortfarande och det är inte långt från vår kust, detta gör ena stormakten allt för att dölja, och däri alla problem igentligen, de flesta har ingen som helst aning om någon ting och detta är i det samma att universum är inte digital och det är den största och faktiskt viktigaste frågan som finns alltså svar på . Sen vet jag ju att detta är så långt ifrån er alla så att ni fnyser åt det men de som försöker berätta detta försvinner.

  4. Alla som utövar makt över andra är medlöpare till dessa och bär skuld. Samma som pyramidskuldslavandet ingen skillnad alls. Att ha makt över andra behöver inte rimligt vis vara att man gör sig rikare man gör andra fattigare och lydiga, makt per kapita är det samma oftast så förstår ingen denna ekvation, och därför funkar det. När man gör andra fattigare så spar man rikets resurser och vissa har ju lyckats bättre en andra på så vis fast majoriteten av slavarna tror tvärt om.
    Man måste tänka utanför boxen för att kunna se detta perspektiv.

Kommentarer inaktiverade.