Manifestation mot bankernas skuldslaveri

Kommer inleda varje inlägg med en uppmaning till Riksdagsledamot Jörgen Andersson (M), , suppleant i finansutskottet och näringsutskottet, att bemöta tidigare inlägg då Jörgen lovat att han ska göra detta. Jörgen föredrar tydligen karriären framför demokratin och han har tydligen inga som helst problem med att ljuga eller t.o.m censurera. Han har bl.a censurerat Peter – om detta kan ni läsa på Peters utmärkta blogg:

Riksdagsledamot Jörgen Andersson(M) tystnar i debatten kring Penningsystemet, raderar kommentarer på sin blogg

—————————————–

Ovan är en anamorf pryl i en kub som jag gjort

Vi lever i en illusion där orden vrängs ut och in. Vi kan inte läsa texten då den ter sig så krånglig. Vi är fångna i ett Stockholmssyndrom och kan inte se igenom skuldvalvet som bankerna håller oss fångna. i. I förvirringen tyr vi oss till de som förvirrar oss med förvissningen om att de är goda människor. Men boxen blir allt mer genomsläpplig för ljus – lögnerna blir allt tydligare att läsa på väggen.

På lördag är det en manifestation på Norrmalmstorg i Stockholm klockan 15:30 mot bankernas rätt att fjättra samhället med påhittad skuld. Där kommer finnas många ljus som mycket bättre belyser Stockholmssyndromet som bankerna satt samhället i än jag. Jag kommer säkerligen inte vara den som är mest vältalig. Jag är stor i orden här på bloggen men liten på jorden och det kommer märkas på Norrmalmstorg. Men det är min plikt att göra vad jag kan för att belysa Norrmalmstorgsdramat som håller en hel värld som gisslan med påhittad skuld. Det är dags att inte bara se igenom boxen som de håller oss fångna i – det är dags att gå ur den. Kom till Norrmalmstorg så kan vi tillsammans släppa ut gisslan.

————————-

Nedan filmer ger en intro till hur penningsystemet ”fungerar”.

————————-

Nedan filmer ger en intro till hur penningsystemet ”fungerar”.

Ovan film är nog bäst att kolla in före man kollar in nedan två som mer beskriver hur centralbanken är navet i storbankernas kartellbildning och hur RIX fungerar (det blir lite upprepning)

Andra delen här:

 

6 thoughts on “Manifestation mot bankernas skuldslaveri

  1. Det vi kommer att se är bl.a: Hur våra luder-medier kommer att göra allt för att INTE rapportera om denna event! Eventuellt kommer det att dyka upp desinformatörer som ”spontant” sabbar detta. Supernollan och tillika Riksdagsledamoten Jörgen Andersson (M), suppleant i finansutskottet och näringsutskottet, kommer INTE att framträda.

    • Japp, presstiutionen i Sverige är närmast total bland journalistkåren. Och Jörgen är nog mer karriärskåt än mån om att beskriva sanningen.

  2. Såg filmen från Norrmalmstorg nu. Bra talat!
    Det gjorde du bra, och med mycket kurage!
    Det märktes knappt någon nervositet alls.
    Vet hur jag själv skulle reagera i likadan situation. 🙂
    Jag har ofta tänkt att om jag hade något riktigt viktigt att framföra så skulle jag säkert klara av det.. Men det vet jag inte egentligen.
    Bra gjort allafall!!

Kommentarer inaktiverade.